Informace o publikaci

Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele

Autoři

KOHOUTEK Rudolf

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Učíme psychologii 2011 / Teaching Psychology 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://is.muni.cz/repo/1066945/Ucime_psychologii_2011.pdf
Obor Psychologie
Klíčová slova self-cognition; self-diagnosis; self - regulation; basic social skills
Přiložené soubory
Popis Autodiagnostika a autoregulace je zařazena mezi základní dovednosti učitelů.Má-li být autoregulace úspěšná, musí vycházet z autokognice pozitivních i negativních vlastností učitele (subjektu potenciálního i reálného) a z něho vyplývajícího úsilí o adekvátní autoregulaci.Autor uvádí osvědčené psychologické diagnostické metody používané pro autodiagnostiku budoucích učitelů a popisuje čtyři etapy autoregulace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info