Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Doi | https://doi.org/10.5817/SP2012-2-3 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | organizational learning; school; case studies; questionnaire survey |
| Popis | V tomto textu se věnujeme organizačnímu učení ve školách. Vycházíme z empirického materiálu, který jsme získali v roce 2011 ve třech základních školách. Přinášíme charakteristiky zkoumaných škol, věnujeme se impulzům organizačního učení ve školách, tématům tohoto učení, uplatňovaným strategiím řízení organizačního učení a také faktorům, které organizační učení ve školách podporují, případně mu brání. V závěru vysvětlujeme spojitost kvalitativní fáze výzkumu s další fází, koncipovanou jako kvantitativní. |
| Související projekty: |