Informace o publikaci

Výuka vědeckých pojmů českého jazyka v kontextu každodenní žákovské zkušenosti

Autoři

ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Profesní rozvoj učitelů: sborník z konference [CD-ROM]
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://tarantula.ruk.cuni.cz/UPRPS-1-version1-SBORNIK_CD_Profesni_rozvoj_ucitelu.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova scientific concepts; Czech language; everyday pupils experience; contextualization
Popis Příspěvek pojednává o výuce vědeckých pojmů, které jsou zasazeny do předepsaného kurikula českého jazyka na druhém stupni základních škol. Příspěvek vychází z kvalitativního výzkumného šetření, na jehož základu v kontrastu k ideálu kontextualizace učebního obsahu problematizuje možnost využít každodenní žákovské zkušenosti ve výuce vědeckých jazykových pojmů, a to právě kvůli jejich zaměřenosti na obsah.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info