Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
How to educate and train science teachers in IBSE experimentation
| Název česky | Jak motivovat vzdělávat a trénovat přírodovědné učitele v IBSE experimentování |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | IMSCI 2013. The 7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics. Proceedings. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.iiis.org/CDs2013/CD2013SCI/IMSCI_2013/PapersPdf/EA330MH.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | experiments; inquiry-based science education; taxonomy; science education; teacher training |
| Popis | Badatelsky zaměřené přírodovědné vzdělávání (IBSE) je považováno za inovativní vzdělávací metodu studentů i učitelů. Prezentovaný výzkum se snaží odpovědět na otázky zaměřené na: charakteristiky experimentů v jednotlivých úrovních IBSE, principy aplikace IBSE experimentů a přípravu učitelů pro přiměřené IBSE experimentování. Jsou použity kombinované výzkumné metody, zejména teoretická srovnávací analýza a konstrukční výzkum. Taxonomie IBSE experimentů a principy jejich aplikace v přírodovědné výuce musí být vloženy do univerzitního i dalšího vzdělávání přírodovědných učitelů. Tento úkol realizuje Evropský projekt PROFILES. |
| Související projekty: |