Informace o publikaci

How to educate and train science teachers in IBSE experimentation

Logo poskytovatele
Název česky Jak motivovat vzdělávat a trénovat přírodovědné učitele v IBSE experimentování
Autoři

TRNA Josef

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference IMSCI 2013. The 7th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics. Proceedings.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.iiis.org/CDs2013/CD2013SCI/IMSCI_2013/PapersPdf/EA330MH.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova experiments; inquiry-based science education; taxonomy; science education; teacher training
Popis Badatelsky zaměřené přírodovědné vzdělávání (IBSE) je považováno za inovativní vzdělávací metodu studentů i učitelů. Prezentovaný výzkum se snaží odpovědět na otázky zaměřené na: charakteristiky experimentů v jednotlivých úrovních IBSE, principy aplikace IBSE experimentů a přípravu učitelů pro přiměřené IBSE experimentování. Jsou použity kombinované výzkumné metody, zejména teoretická srovnávací analýza a konstrukční výzkum. Taxonomie IBSE experimentů a principy jejich aplikace v přírodovědné výuce musí být vloženy do univerzitního i dalšího vzdělávání přírodovědných učitelů. Tento úkol realizuje Evropský projekt PROFILES.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info