Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Systemic teacher continuous professional development as support of teaching practice
| Název česky | Systémový učitelský průběžný profesní rozvoj jako podpora učitelské praxe |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2014 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Frontiers in Mathematics and Science Education Research. Proceedings of the Frontiers in Mathematics and Science Education Research Conference 01-03 May 2014, Famagusta, North Cyprus |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | systemic CPD; teacher competences; teaching practice. |
| Popis | Naše zkušenost a výzkumy přinášejí závěry, že je třeba vytvořit učitelský systémový průběžný profesní rozvoj. Učitelský pre-service a in-service vzdělávání musí být systematicky propojeno s profesní praxí. Výstupem našeho konstrukčního výzkumu je tento fakt potvrzen. Objevili jsme sadu aktuálních učitelských profesních kompetencí, které je třeba zdůraznit v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Tyto kompetence musí být vytvořeny a zahrnuty do systémového CPD. |
| Související projekty: |