Informace o publikaci

Solving adversarial patrolling games with bounded error: (extended abstract)

Autoři

ABAFFY Michal BRÁZDIL Tomáš ŘEHÁK Vojtěch BOŠANSKÝ Branislav KUČERA Antonín KRČÁL Jan

Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of the 13th International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems (AAMAS'14)
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Informatika
Klíčová slova patrolling games; stochastic games; epsilon-optimal strategy
Popis Patrolovací hry jsou hry dvou hráčů, kde jen jeden hráč má kompletní informaci o hře. Hráči jsou obránce a útočník. Obránce se snaží detekovat útok na zranitelný cíl tím, že mezi nimi prochází randomizovanou strategií. Útočník se snaží maximalizovat pravděpodobnost úspěšného (nezjištěných) vniknutí. Ukazujeme, jak převést patrolovací hry na tahové stochastické hry s úplnou informací tak, aby optimální strategie byly vzájemně převoditelné. Dále představujeme algoritmus pro výpočet strategie, která je epsilon-optimální ze všech strategií, které berou v potaz historii.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info