Informace o publikaci

Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat

Autoři

ČERNÝ Michal

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Paideia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://paideia.pedf.cuni.cz/download/cerny_inteligence.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova artificial intelligence; constructivism; education; ethics; Turing machine
Popis Článek se zabývá umělou inteligenci a jeho definici vůbec v kontextu aplikace ve vzdělávání. Představuje základní schematické postupy založené na symbolickém funkcionalismu, konektivismu nebo robotického funkcionalismu. Poskytuje širší syntézu v rámci základních otázek týkajících se filosofie výchovy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info