Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education
| Název česky | IBSE PROFILES-moduly ve vzdělávání přírodovědných učitelů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | END 2015 International Conference on Education and New Developments |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | IBSE; module; science education; teacher education |
| Popis | Cílem našeho výzkumu je rozvoj IBSE výukových metod, založených na modulech. Druhým cílem je implementace těchto metod do přípravy přírodovědných učitelů. Tento výzkum byl realizován v rámci 7 FP programu. Základními výzkumnými metodami byly design-based research a kurikulární Delphi-studie. Výstupem kurikulární Delphi-studie je soubor konceptů (paradigmat) přírodovědného vzdělávání, které byly využity jako základ pro design-based výzkum, jehož hlavním výstupem jsou PROFILES-moduly. |
| Související projekty: |