Informace o publikaci

Putting learners’ experience at the center of technology enhanced learning, or how students can learn more while enjoying their classes

Název česky Uvedení studujících do popředí technologicky podporované výuky, nebo jak se studenti mohou naučit více a zároveň se ze své výuky těšit
Autoři

MOTSCHNIG Renate PITNER Tomáš

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference DIVAI - 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Informatika
Klíčová slova Person-Centered technology enhanced Learning. Person Centered Approach. Carl Rogers. Experiential learning. Learner-centered instruction.
Popis Vzdělávací paradigmata bývají členěna na základě tradice kognitivismu, behaviorismu a konstruktivismu a humanistický přístup ke vzdělání je jen zřídka uznáván jako základní didaktická linie v učení podporovaném technologiemi. V tomto článku prezentujeme, ilustrujeme a diskutujeme její potenciál.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info