Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Putting learners’ experience at the center of technology enhanced learning, or how students can learn more while enjoying their classes
| Název česky | Uvedení studujících do popředí technologicky podporované výuky, nebo jak se studenti mohou naučit více a zároveň se ze své výuky těšit |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | DIVAI - 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Informatika |
| Klíčová slova | Person-Centered technology enhanced Learning. Person Centered Approach. Carl Rogers. Experiential learning. Learner-centered instruction. |
| Popis | Vzdělávací paradigmata bývají členěna na základě tradice kognitivismu, behaviorismu a konstruktivismu a humanistický přístup ke vzdělání je jen zřídka uznáván jako základní didaktická linie v učení podporovaném technologiemi. V tomto článku prezentujeme, ilustrujeme a diskutujeme její potenciál. |