Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
On the Design of Security Games: From Frustrating to Engaging Learning
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.) |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Praktická výuka v podobě cvičení a her je všeobecně považována za zábavnou a účinnou metodu rozvoje a procvičování dovedností v oblasti kyberbezpečnosti. Zkušenosti z přípravy této výuky a z účasti v některých cvičeních ukazují, že je zde stále prostor pro zvýšení výukového dopadu této metody na studenty. Zejména oblast návrhu cvičení a bezpečnostních her je v počátcích, např. neexistuje metodika nebo souhrn nejlepší praxe, které by učitel mohl využít při přípravě, testování a realizaci výukové aktivity. V článku představujeme koncept bezpečnostní hry a zkušenosti získané hraním prototypové hry 260 účastníky. Na základě těchto zkušeností jsme hru rozšířili a připravili uživatelské testování, jehož cílem bylo zhodnotit přínosy nových rozšíření. Výsledky testování ukázaly důležitost zaznamenávání akcí studentů během hry a jaké informace je možné získat jinými metodami, např. dotazníkovým šetřením. |
| Související projekty: |