Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Konferenční abstrakty |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol, a to ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti, resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jednou z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy. Dílčím cílem je také diskutovat o zkušenostech s použitím české verze dotazníku Behavioral and Instructional Management Scale – BIMS (Martin & Sass, 2010) a Need for (Cognitive) Closure Scale – NFCS (Roets & Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014). |
| Související projekty: |