Informace o publikaci

Technology enhanced learning in programming courses – international perspective

Název česky Technologická podpora výuky v kurzech programování - mezinárodní perspektiva
Autoři

IVANOVIČ Mirjana XINOGALOS Stelios PITNER Tomáš SAVIĆ Miloš

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Education and Information Technologies
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
www http://dx.doi.org/10.1007/s10639-016-9565-y
Doi http://dx.doi.org/10.1007/s10639-016-9565-y
Obor Informatika
Klíčová slova teaching programming; introduction to programming
Popis V tomto článku jsou prezentovány a porovnány aspekty a zkušenosti z kurzů objektově orientovaného programování, které jsou vyučovány na třech institucích v tří různých evropských zemích. Důraz je kladen na jejich osnovy, organizaci a metodiku výuky, jakož i způsoby a metody hodnocení znalostí studentů. Jsou zde rovněž stručně shrnuty aspekty technologicky podporované výuky a doprovodných nástrojů a služeb v rámci těchto kurzů. V poslední části práce jsou diskutovány podobnosti a rozdíly v programovacích kurzech těchto třech institucí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info