Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Geografické rozhledy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | fishponds; field education; geography; interdisciplinarity; Czechia |
| Popis | Rybníky se řadí mezi významné a zároveň známé krajinné prvky Česka. Všeobecné povědomí o jejich roli a funkci v krajině a zároveň jejich prostorová distribuce na takřka celém území našeho státu, z nich činí také velmi vhodné lokality k terénní výuce na základních i středních školách. V následujícím textu se zabýváme náměty spojené s rybníky pro terénní výuku geografie a uvádíme rovněž praktické ukázky pro její přípravu, spolu s možným interdisciplinárním přesahem. |
| Související projekty: |