Informace o publikaci

Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie

Autoři

FRAJER Jindřich HERCIK Jan STODŮLKA Martin

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Geografické rozhledy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova fishponds; field education; geography; interdisciplinarity; Czechia
Popis Rybníky se řadí mezi významné a zároveň známé krajinné prvky Česka. Všeobecné povědomí o jejich roli a funkci v krajině a zároveň jejich prostorová distribuce na takřka celém území našeho státu, z nich činí také velmi vhodné lokality k terénní výuce na základních i středních školách. V následujícím textu se zabýváme náměty spojené s rybníky pro terénní výuku geografie a uvádíme rovněž praktické ukázky pro její přípravu, spolu s možným interdisciplinárním přesahem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info