Informace o publikaci

Softwarové umění jako metoda kritického a kreativního poznání softwaru ve výtvarné výchově

Autoři

FRANC Adam

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Konferenční příspěvek je zaměřen na průzkum potenciálu softwarového umění jako kreativního výukového nástroje ve výtvarné výchově. Softwarové umění je současná umělecká praxe, která zpochybňuje běžnou koncepci softwaru jako užitečného nástroje. Umělci řadící se k tomuto hnutí vytvářejí umělecký software, který odkrývá politickou, technologickou, uměleckou a kreativní dimenzi softwaru. Softwarové umění taktéž komentuje významnou změnu ve vytváření, produkci a recepci obrazů ve věku digitálních technologií. Z tohoto důvodu se software art jeví jako vhodný edukační nástroj pro rozvíjení kritického a kreativního poznání softwaru v kontextu výtvarné výchovy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info