Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Beyond the Legal English classroom: Mediating real life to undergraduates
| Název česky | Přesahy výuky právnické angličtiny: mediace zkušeností z právní praxe studentům |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Teorie v oblasti ESP (Angličtiny pro specifické účely) se v minulosti úzce zaměřovala především na rozvoj jazykových klasických doveností studentů (Dudley-Evans & St John 1998), a teprve nedávno rozšířila pojetí o tzv. experiential learning, t.j. pomocí konkrétních příkladů a výuky založené na zkušenostech a rozvoji nově pojatých komunikačních dovedností (např. mediace), které byly definovány v novém Společném evropském, referenčním rámci v oblasti cizích jazyků. Poster ukazuje, jak je možné zavést prvky "experiential learning" do výuky právnické angličtiny pro studenty nižších ročníků Právnické fakulty a zprostředkovat jim tak zkušenosti z právní praxe. |