Informace o publikaci

Metodika marketingového řízení

Logo poskytovatele
Autoři

BRUNCLÍKOVÁ Kateřina HEJDUKOVÁ Pavlína HIRT Tomáš HLADKÁ Marie HOMMEROVÁ Dita HYÁNEK Vladimír KONEČNÝ Petr KOPECKÁ Markéta KOPECKÝ Petr KRECHOVSKÁ Michaela ŠLEHOFEROVÁ Tereza TLUČHOŘ Jan

Rok publikování 2020
Druh Projekty výzkumu a vývoje
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Popis Hlavním cílem metodiky marketingu pro neziskové organizace poskytující sociální služby je zajistit jejich konkurenceschopnost a udržitelnost,a to na základě analýzy stavu současných procesů v marketingovém řízení vybraných neziskových organizací a dále pak zkušeností autorského kolektivu, čímž budou tyto organizace moci lépe plnit dlouhodobě své poslání. Klade si za cíl vysvětlit fungování a význam marketingu pro neziskové organizace a doložit marketingové zákonitosti na příkladech z praxe.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info