Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Digitální gramotnost, škola, fyzika …
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Konferenční abstrakty |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V příspěvku je prezentováno šetření zaměřené na úroveň digitalizace českého základního a středního školství, přičemž část je zaměřena na Digitální učební materiály prezentované na vybraných školských portálech. Dále se příspěvek věnuje rozdílům mezi pojmy Digitizace, Digitalizace a Digitální gramotnost, které zahraniční terminologie důsledně rozlišuje. Česká společnost však mezi nimi nevnímá rozdíl, což lze považovat za v současnosti za velký nedostatek, zejména na úrovni rozhodovací sféry. S tím souvisí úroveň připravenosti učitelů tvořit a využívat digitální vzdělávací zdroje. Dalším tématem, kterému se příspěvek věnuje, je míra možné implementace digitálního vzdělávání ve fyzice na základních a středních školách. |