Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
From Reading to Reception: Ways to Identification of Younger School-Age Children (8-9) with Literature
| Název česky | Od čtení k recepci: cesty k identifikaci dětí mladšího školního věku ve věku 8-9 let s literárním dílem |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Příspěvek se zaměřuje na identifikaci dětí ve věku 8-9 let s literárním dílem. Identifikaci lze vnímat jako možný přístup ke konkretizaci jednotlivých prvků v recepci uměleckého díla. Právě akceptace a ztotožnění se s literárním dílem nebo jeho složkami nám může více napovědět o specifickém způsobu recepce literárního díla dětským čtenářem. Příspěvek reflektuje výzkumné aktivity s vybranou věkovou skupinou žáků s využitím knihy Lewise Carrolla „Za zrcadlem a co tam Alenka našla“. Na základě kombinace různých metodologických přístupů a struktury výzkumu, včetně přímého čtení knihy během hodin čtení a závěrečného reflektivního workshopu, prezentuje výsledky výzkumu. |
| Související projekty: |