Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Výuka sociologie jako konstrukce reality
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 1999 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Sociológia |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Sociologie, demografie |
| Klíčová slova | teaching sociology |
| Popis | Směřujeme od předávání poznatků ke zprostředkování stylu vědecké práce, magisterské studium sociologie jsme otevřeli bakalářům z jiných škol, klademe důraz na vědeckou práci jako nezbytný základ výuky, opouštíme ucelený výklad problémů a akcentujeme jejich multiparadigmatickou reflexi, chceme zvýšit důraz na samostatnou práci našich studentů. I když nevíme, zda bude naše směřování úspěšné, zdá se být poměrně blízké tomu, co vyjádřil jako požadavek Wallerstein (1999). Totiž přechod od kultury sociologie ke konstituování otevřené kultury společenských věd. |