Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Language learning pathways : reflective practice to support self-regulation in language learning
| Název česky | Cesty učení se jazykům : reflektivní praxe pro podporu seberegulace v jazykovém učení |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2022 |
| Druh | Vyžádané přednášky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Prezentace představila tvorbu vizuální cesty učení se jazykům jako nástroje pro reflexi vlastního jazykového vzdělávání. Reflexe může vést k určení stylu učení a úspěšných a neúspěšných strategií. Takovou reflexi lze využít i pro plánování dalšího vlastního jazykového vzdělávání a rozvojových cílů. Zaměření na reflexi a seberegulační aktivity může být pro neslyšící a nedoslýchavé studenty velmi přínosné. Této skupině žáků často chybí zkušenosti s takovými aktivitami a strategiemi. Také těmto studentům často chybí sebedůvěra při učení se jazykům, což je způsobeno jejich předchozími vzdělávacími zkušenostmi a různými kognitivními a afektivními faktory. |
| Související projekty: |