Informace o publikaci

Regulace reklamy právních profesí

Autoři

ONDRIŠOVÁ Karolína

Rok publikování 2024
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Obchodní právo
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www Repozitář MU
Klíčová slova regulation of advertising; legal profession; freedom of business; freedom of expression
Přiložené soubory
Popis Tento příspěvek má za cíl představit současnou zákonnou a stavovskou regulaci reklamy právních profesí a posoudit její potřebnost vzhledem k legitimnosti zásahu do svobody podnikání a projevu. Příspěvek vychází z premisy, že přísnost a svázanost regulace reklamy by měla být úměrná intenzitě konkurence. Jinými slovy právní profese, které se musejí nejvíce brát o zákazníka, by měly disponovat největší volností co se týče své propagace. V opačném případě hrozí, že se tito budou uchylovat k nástrojům a praktikám v současnosti právem neregulovaným, případně až k nekalým obchodním praktikám.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info