Informace o publikaci

Uplatňování zásady minimalizace podle GDPR v kontextu personalizace reklamy aneb více (ne)znamená lépe

Autoři

BÓNOVÁ Kristýna

Rok publikování 2025
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Právní rozhledy
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www https://app-beck-online-cz.ezproxy.muni.cz/bo/chapterview-document.seam?documentId=nrptembsgvpxa4s7gfptex3tl42de&groupIndex=0&rowIndex=0&refSource=search
Klíčová slova minimization principle; targeted advertisement
Popis Článek se věnuje uplatňování zásady minimalizace na proces personalizace reklamy, a to od stanovení účelu, přes samotný sběr osobních údajů až po jejich výmaz.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info