Informace o publikaci

Položková analýza některých subtestů české verze inteligenčního testu WISC III.

Autoři

SEJRKOVÁ Elena

Rok publikování 2000
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Československá psychologie
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova WISC III; intelligence test verbal subtests; eight-year old children
Popis Cílem bylo ověřit vhodnost českého překladu verbální části inteligenčního testu WISC III pro populaci českých dětí. Ukázalo se, že ve všech čtyřech sledovaných subtestech (Vědomosti, POdobnosti, Slovník, Porozumění) neodpovídá seřazení položek v jednotlivých subtestech původnímu záměru testu řadit je se stoupající obtížností. Některá podnětová slova či situace uvedené v překladu testu jsou pro českou populaci dětí stěží srozumitelná.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info