Informace o publikaci

Lidské zdroje v podnikové ekonomice

Logo poskytovatele
Autoři

NOVOTNÝ Jiří

Rok publikování 2001
Druh Článek ve sborníku
Konference Faktory úspěšnosti podniku
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova human sources; production work faktor; personal marketing;
Popis Lidské zdroje jsou v podniku synonymem pro výrobní faktor práce. Personální marketing je rozšiřujícím pohledem na výrobní faktor práce. Na rozdíl od vymezování výrobního faktoru práce prostřednictvím připravenostia ochoty k pracovnímu výkonu, dává personální marketing členitější čtyřfaktorové členění.Do oblasti personálních aktivit podniku výrazněji implementuje tržní principy. Posiluje se tržní pojetí výrobního faktoru práce v podnikové praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info