Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful
| Název česky | Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2003 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Proceedings of the 11th Biennial Conference 2003 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Innovative; teacher; school; culture |
| Popis | Vzdělávání v České republice je na pokraji velmi významných změn. Nezbytné systémové změny byly zakotveny v Bílé knize (Národní vzdělávací a rozvojový porgram) v roce 2000. Vnitřní transformace školy by měla být hlavně prostřednictvím učitelů. Jsou to oni, od kterých se očekává, že budou změnu podporovat. Obzvláště inovativní učitelé jsou považováni jako dobrý příklad a zdroj nových myšlenek. Jak takoví učitelé nahlíží na své vlastní možnosti jejich myšleknky a zkušenosti, to je předmětem Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí, příspěvek vychází z výzkumu realizovaném v průběhu školního roku 2002/2003. |
| Související projekty: |