Informace o publikaci

Analýza marketingu v podnicích ČR

Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2003
Druh Článek ve sborníku
Konference Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Popis Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info