Informace o publikaci

Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace

Autoři

MATYÁŠEK Jií

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum:reflexe spoleenských poteb a oekávání?
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova pedagogical research; slovenian schools; inorganic and organic nature
Popis Vědomí komplexnosti a vzájemných vztahů neživé a živé pírody je mezi školní mládeží na nízké úrovni. Prokazují to dílčí výzkumy v ČR a vyjadřují se tak o svých žácích i slovinští učitelé ze ZŠ a SŠ. Cílem připravovaného tříletého týmového pedagogického výzkumu je zjistit reálnou situaci v celém Slovinsku a podat návrhy řešení jejich státním a školským orgánům.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info