Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Prediktory syndromu vyhoření u učitelů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2005 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vašťáková, J. (Ed.): Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník z XIII. konference ČAPV pořádané Katedrou pedagogiky s celoškolskou působností PedF UP v Olomouci a ČAPV ve dnech 13. a 14. 9. 2005. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | burn-out syndrome; stress; burn-out syndrome predictors; burn-out syndrome symptomes |
| Popis | Ve sdělení prezentujeme výsledky výzkumu zaměřeného na problematiku syndromu vyhoření u učitelů základních a středních škol. Cílem bylo zjistit, jak učitelé percipují syndrom vyhoření a co si pod ním představují. Byla zjišťována celková úroveň jejich náchylnosti ke stresu a syndromu vyhoření, míra zasažení jednotlivých oblastí osobnosti a nejvýznamnější externí faktory, které pravděpodobnost nadměrného stresu a rizika vyhoření zvyšují. |
| Související projekty: |