ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole

Základní údaje

Originální název ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
Autoři

Další údaje

Citace ZOUNEK, Jiří. ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Olomouc: Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV, 2005. s. 362-365, 4 s. ISBN 80-244-1079-6.
Originální název čeština
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova ICT; school; learning; teaching; teacher; school culture

Anotace

Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy. Autor se věnuje klíčové oblasti chodu školy prostředí podporující učení a vyučování ve dvou rovinách. V obecné rovině ukazuje, jaké prvky prostředí podporujícího učení a vyučování ovlivňují ICT nejvýznamněji, poté analyzuje výpovědi ředitelů vztažené k situaci na jejich školách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info