Informace o publikaci

Genderové aspekty vnímání povolání u žáků a žákyň 8. a 9.tříd ZŠ.

Autoři

KUBRICKÁ Jana

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova occupation; career; gender; self-efficacy
Popis Autorka představuje projekt zaměřený na vnímání povolání jako maskuliních nebo femininních u žáků a žákyň 8. a 9. tříd. Výzkum se soustřeďuje na genderové rozdíly ve vnímání osobní účinnosti a profesních očekávání. V příspěvku jsou uvedeny předběžné výsledky výzkumu zahrnující prestiž a nároky jednotlivých povolání a vlastní schopnosti, jak je vnímají žáci a žákyně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info