Informace o publikaci

Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy

Autoři

MAREŠ Jan SLEJŠKOVÁ Lucie BERAN Jan JEŽEK Stanislav

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Učitel v 21. století nové výzvy, nové požadavky?
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://ucitel21.vuppraha.cz/sbornik_komplet.pdf
Obor Psychologie
Klíčová slova teacher; further education; teacher s attitudes; curriculum reform
Popis Klíčovou podmínkou úspěšného zavádění kurikulární reformy je vytvoření takových podmínek, které posilují profesní autonomii učitele a podporují jeho přijetí změn a ochotu je realizovat. Jedním z významných faktorů tohoto procesu je oblast dalšího vzdělávání učitelů. Studie přináší výsledky šetření provedeného na podzim 2006 v jihomoravském regionu mezi učiteli základních škol. Cílem šetření bylo zjistit, které prvky učitelé při tvorbě školního vzdělávacího programu považují za problematické a jakou formu dalšího vzdělávání by v těchto problematických oblastech preferovali.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info