Informace o publikaci

How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?

Název česky Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce
Autoři

HRTOŇOVÁ Nina FUČÍK Petr SEBERA Martin

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Information and Communication Technology in Education
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sportovních studií

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation
Popis Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info