Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Pedagogický výzkum jako podpora současné školy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | form teacher;school adviser; parents of pupils; activities of form teacher; research group; elaboration and data analysis |
| Popis | Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které řeší třídní učitelé nejčastěji s ostatními vyučujícími školy, s výchovnými poradci a s rodiči žáků. Východiskem našeho odborného zájmu je typologický nástin výchovných jevů a frekvence jejich výskytu při činnostech třídního učitele. |
| Související projekty: |