Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy |
| Popis | Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy. |