Informace o publikaci

Noise and the Mermin-GHZ Game

Logo poskytovatele
Název česky Šum a Merminova-GHZ hra
Autoři

FIALÍK Ivan

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Electronic Notes in Theoretical Computer Science
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
www http://dx.doi.org/10.1016/j.entcs.2009.08.025
Obor Informatika
Klíčová slova Pseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; noisy quantum channels; quantum winning strategy
Popis Pseudotelepatická hra je hra pro dva či více hráčů, pro kterou neexistuje klasická vítězná strategie, ale existuje kvantová vítězná strategie. Jelikož je velmi obtížné dosáhnout dokonalé implementace kvantové vítězné strategie pro pseudotelepatickou hru, kvantoví hráči se téměř jistě dopustí chyb i v případě použití vítězné strategie. Po uvedení modelu pro pseudotelepatické hry prozkoumáme dopad několika základních kvantových šumových kanálů na kvantovou vítěznou strategii pro Merminovu-GHZ hru. Rovněž se zaměříme na nalezení nejvyšší úrovně šumu, při které je kvantová vítězná strategie lepší než nejlepší klasická strategie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info