Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | project teaching; evaluation; self-evaluation; student competencies; professional preparation |
| Popis | Autorka popisuje cíle a strategii nového předmětu, v němž jsou studenti připravováni na realizaci projektů ve výuce. Studenti rozvíjejí a získávají nové kompetence, které reflektují. Dotazník kompetencí slouží jako autoevaluační nástroj pro zavedení opatření, kterým je zvyšována kvalita profesní přípravy. Ve výzkumném šetření je ověřena účinnost (reliabilita) tohoto nástroje. |