Informace o publikaci

Koncept vizuální gramotnosti a možnosti jeho aplikace v českém vzdělávání

Autoři

ZÁLEŠÁK Jan VANČÁT Jaroslav

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Mezi viděním a věděním
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova visual literacy; art education; INSEA; visual studies; fine art; General Curricula
Popis Společný text Jana Zálešáka a Jaroslava Vančáta vychází z analýzy problematiky vizuální gramotnosti a představuje ji jako jedno z témat, jež by měly zaujmout významné místo v diskuzích o stavu a vývoji české výtvarné výchovy a její teorie. První část textu je zaměřena na samotnou problematiku vizuální gramotnosti, druhá pak tuto problematiku vztahuje ke specifické situaci výtvarné výchovy, která se nachází v prostoru mezi (uměleckou) tvorbou a vzděláváním.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info