Informace o publikaci

Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj E & M EKONOMIE A MANAGEMENT
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www https://search.proquest.com/docview/752062878?accountid=16531
Obor Ekonomie
Klíčová slova Relationship marketing; stakeholders; small enterprises; local government authorities;
Popis V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info