Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | classroom; social climate; discourse analysis; narrative analysis; communities of practice |
| Popis | Na případě výzkumných zpráv vytvářejících publikaci The Research Process in the Classroom Discourse předložená recenze ukazuje a vysvětluje, jak teoretická perspektiva ovlivňuje průběh výzkumu a jeho výsledky. Stejný datový korpus vztahující se k hodinám biologie jedné školní třídy se stává podkladem pro pět analýz diskurzu: analýzu lexikálních jednotek, etmometodologickou konverzační analýzu, narativní analýzu, analýzu diskurzu a analýzu pracující s teorií komunit praxe. |
| Související projekty: |