Informace o publikaci

Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků

Autoři

GULOVÁ Lenka a kol.

Rok publikování 2010
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Tým pedagogů z Katedry sociální pedagogiky PdF MU se více než deset let zabývá integrací sociálně znevýhodněných skupin. V posledních pěti letech vstupuje čím dál výrazněji do těchto rozvojových a vzdělávacích programů výzkumné šetření, které se snaží postihnout nejrůznější oblasti vzdělávání dětí a mladých lidí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Pro většinu výzkumných šetření byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie. Výzkumné cíle byly směřovány k sociálně znevýhodněným skupinám, především k oblastem výchovy a vzdělávání, současně se zaměřovaly na oblasti integrace a rovných příležitostí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info