Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Dramatická výchova jako determinanta vzájemného vztahu slyšících a neslyšících studentů SŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Relationship; hearing people; deaf people; identity; community; Deaf culture; social skills; creative drama; inclusion |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na problematiku vzájemného vztahu slyšících a neslyšících ovlivněnou jak celospolečenským historickým vývojem, tak samotnou kulturou Neslyšících. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo dokázat pozitivní nebo negativní vliv dramatické výchovy na vzájemný vztah slyšících a neslyšících. Příspěvek představuje možnosti využití dramatické výchovy na středních školách v kontextu inkluzivního vzdělávání a výstupy projektu „Vzájemný vztah slyšících a neslyšících“. |