Informace o publikaci

Thinking Hats aneb Jak začít s CLIL

Autoři

VOJTKOVÁ Naděžda

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu CLIL
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova CLIL; introducing to schools
Popis Článek ve sborníku se zaměřil na způsoby zavádění CLILu do českých škol a na možné problémy a výzvy, které mohou učitelé i administrátoři řešit. Článek vychází z výzkumu a zkušeností z projektu CLIL, Výuka jazyků napříč předměty, Vysočina Education a MU, a ze zkušeností účastníků workshopu, kteří se pomocí teorie šesti „přemýšlivých“ klobouků (de Bono, 1999) snažili utřídit svá očekávání a názory o zavádění výuky formou CLIL. Článek shrnuje základní principy, které je nutné dodržovat při zavádění CLILu do škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info