Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Učiteľovo myslenie a uvažovanie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | research; class teacher |
| Popis | Výzkumná sonda obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století „Třídní učitel- činitel ovlivňující zdraví svých žáků“. Referát navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak je třídními učiteli na základních a středních školách v České republice reflektována míra náročnosti této funkce a v čem vidí těžiště její náročnosti. |
| Související projekty: |