Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vztah mezi styly učení studentů anglického jazyka a studijními výsledky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Výzkum výuky cizích jazyků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | learning styles; learning outcomes; adult education; EFL (English as a foreign language); foreign language didactics |
| Popis | Příspěvek představuje postup řešení jednoho z hlavních cílů výzkumu v oblasti stylů učení studentů, posluchačů anglického jazyka v terciární sféře vzdělávání. Tento cíl sleduje vztah mezi styly učení a studijními výsledky a má přímou vazbu na hypotézu H2: Mezi preferovanými styly učení jsou u studentů s horšími a lepšími studijními výsledky statisticky významné rozdíly. |
| Související projekty: |