Market economy election campaign

Základní údaje

Originální název Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Autoři

Další údaje

Citace ŠIMÍČEK, Vojtěch. Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů? In Vojtěch Šimíček. Volby - svátek demokracie, nebo pletich? Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita, 2012. s. 66-80, 15 s. ISBN 978-80-210-5823-1.
Originální název čeština
Obor Právní vědy
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova election campaign democracy gerrymandering

Anotace

Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info