Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | School; teacher; pupil; assessment+ self-assessment |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základě zjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj. |