Výuka
Jaro 2022 na Filozofické fakultě
- Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací
- Digitální kompetence
- Filozofie informace
- Informační společnost
- Informační systémy ve vzdělávání
- Komisionální zkouška Studia pedagogiky pro učitele oboru IS a informatiky
- Kreativní práce s informacemi
- Laboratoř vzdělávacích technologií
- Obecná a školní pedagogika
- Psychologie v online vzdělávání
- Seminář k diplomové práci I: Východiska a metodologie
- Seminář k diplomové práci III: Tvorba textu
- Učící se společnost (ISKM06, VIKMA16)
- Výzkumný seminář (ISKB26, ISKM20)
- Život v kyberprostoru: návod k přežití
Podzim 2021 na Filozofické fakultě
- Didaktické aspekty vzdělávacích technologií
- Digitální kompetence
- Komisionální zkouška Studia pedagogiky pro učitele oboru IS a informatiky
- Kurz rozvoje digitálních kompetencí
- Laboratoř vzdělávacích technologií
- Od údivu k poznání: srovnání výzkumu přírody a společnosti
- Online vzdělávání: od designu k praxi
- Pedagogická praxe
- Pedagogická psychologie
- Pedagogická psychologie pro informační specialisty
- Reading Seminar: Educational Technology and Learning Society
- Seminář k diplomové práci I: Východiska a metodologie
- Seminář k diplomové práci II: Struktura projektu
- Seminář k diplomové práci III: Tvorba textu
- Transdisciplinární komeniologický seminář
- Výzkumný seminář (ISKB26, ISKM20)
- Vzdělávací technologie
Jaro 2021 na Filozofické fakultě
- Bakalářská diplomová práce
- Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací
- Digitální kompetence
- Filozofie informace
- Informační společnost
- Informační systémy ve vzdělávání
- Komisionální zkouška Studia pedagogiky pro učitele oboru IS a informatiky
- Kreativní práce s informacemi
- Laboratoř vzdělávacích technologií
- Obecná a školní pedagogika
- Psychologie v online vzdělávání
- Seminář k diplomové práci I: Východiska a metodologie
- Seminář k diplomové práci III: Tvorba textu
- Seminář k diplomové práci IV: Finalizace textu
- Učící se společnost (ISKM06, VIKMA16)
- Výzkumný seminář (ISKB26, ISKM20)
- Život v kyberprostoru: návod k přežití
Podzim 2020 na Filozofické fakultě
- Didaktické aspekty vzdělávacích technologií
- Digitální kompetence
- Komisionální zkouška Studia pedagogiky pro učitele oboru IS a informatiky
- Kurz rozvoje digitálních kompetencí
- Laboratoř vzdělávacích technologií
- Od údivu k poznání: srovnání výzkumu přírody a společnosti
- Online vzdělávání: od designu k praxi
- Pedagogická praxe
- Pedagogická psychologie
- Pedagogická psychologie pro informační specialisty
- Reading Seminar: Educational Technology and Learning Society
- Seminář k diplomové práci I: Východiska a metodologie
- Seminář k diplomové práci II: Struktura projektu
- Seminář k diplomové práci III: Tvorba textu
- Transdisciplinární komeniologický seminář
- Výzkumný seminář (ISKB26, ISKM20)
- Vzdělávací technologie
Jaro 2021 na Pedagogické fakultě
Podzim 2020 na Pedagogické fakultě
- Bakalářska práce
- Filosofické aspekty sociálních věd
- Filozofické aspekty sociálních věd
- Psychologické aspekty socio-kulturně odlišných prostředí (SOk231, SOp231)
Jaro 2020 na Filozofické fakultě
- Bakalářská diplomová práce
- Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací
- Digitální kompetence (ISKB07, VIKBA14)
- Filozofie informace
- Informační společnost
- Informační systémy ve vzdělávání
- Komisionální zkouška Studia pedagogiky pro učitele oboru IS a informatiky
- Kreativní práce s informacemi
- Laboratoř vzdělávacích technologií
- Magisterská diplomová práce