![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Pedagogická fakulta
adresa: | Poříčí 623/7, 603 00 Brno, budova B |
---|
telefon: | 549 49 1111 |
---|---|
e-mail: |
IČO: | 00216224 |
---|---|
DIČ: | CZ00216224 |
ID schránky: | 9tmj9e4 |
Bankovní spojení: | Komerční banka, a.s., Nám. Svobody 92/21, 602 00 Brno |
---|---|
Číslo účtu / kód banky: 85636621/0100 | |
IBAN: CZ43 0100 0000 0000 8563 6621 | |
SWIFT (=BIC): KOMBCZPPXXX |
Počet publikací: 96
Články
-
‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools
PEDAGOGY CULTURE AND SOCIETY, rok: 2024, DOI
-
Adaptation of selected self-efficacy scales
Ricerche di Pedagogia e Didattica –Journal of Theories and Research in Education, rok: 2024, ročník: 19, vydání: 1, DOI
-
Additional Pedagogical Education as a Prerequisite for Entering the Profession: Prestige of the Teaching Profession and Self-Efficacy
Pedagogika, rok: 2024, ročník: 153, vydání: 1, DOI
-
Aktuální možnosti v předškolním a základním vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením
Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, rok: 2024, ročník: roč. 34, vydání: 1-2
-
Assessment in geography through geography Olympiads: comparison of results of the Czech National and International Geography Olympiads from 2015 to 2022
International Research in Geographical and Environmental Education, rok: 2024, DOI
-
Baťovany – Partizánske: The Contemporary Re/invention of the Heritage of a Baťa Company Town
Český lid, rok: 2024, ročník: 111, vydání: 2, DOI
-
Canonical curves and Kropina metrics in Lagrangian contact geometry
Nonlinearity, rok: 2024, ročník: 37, vydání: 1, DOI
-
Co je klíčové pro pohodlí při nošení kontaktních čoček
Česká oční optika, rok: 2024
-
Corrosion of calcite speleothems in epigenic caves of Moravian Karst (Czech Republic)
ENVIRONMENTAL EARTH SCIENCES, rok: 2024, ročník: 83, vydání: 6, DOI
-
Curriculum design and content in Czech pre-primary education: approaches and experiences of student teachers
European Early Childhood Education Research Journal, rok: 2024, ročník: 32, vydání: 1, DOI