Informace o projektu

Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání (GEO-MAT)

Projekt specifického výzkumu navazuje na předchozí výzkumné aktivity v oblasti terénní výuky na katedře geografie. Vzhledem k rozšíření výzkumného týmu však dochází k diverzifikaci výzkumných aktivit na tři výzkumná mikrospolečenství. 1) Výzkum terénní výuky na katedře geografie s cílem vyplnit výzkumnou mezeru v tomto tématu identifikovanou v rámci předchozích aktivit specifického výzkumu. 2) Výzkum terénní výuky na katedře matematiky s cílem připravit přehledovou studii zaměřenou na využití matematiky v terénní výuce a navrhnout typové aktivity pro využití matematiky v terénní výuce. 3) Třetí mikrospolečenství bude tvořeno studenty prvního ročníku doktorského studia Didaktiky geografie, jejichž cílem bude rozpracování přehledových studií svých dizertačních prací. Výzkum tedy bude probíhat v jiných tématech než aktivity mikrospolečenství 1 a 2, které budou úzce spolupracovat.