Informace o projektu

Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Integrovaná přírodověda)

Logo poskytovatele
Kód projektu
CZ.1.07/1.3.10/01.0013
Období řešení
4/2009 - 3/2012
Investor / Programový rámec / typ projektu
Jihomoravský kraj
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Spolupracující organizace
Gymnázium Boskovice
Gymnázium P. Křížkovského
Základní škola Újezd u Brna

Nová kurikulární reforma se opírá o potřebu integrace a syntézy poznatků věd. Pedagogičtí pracovníci však v době svého vlastního studia a učitelské praxe konkrétní neměli možnost studovat vyučované předměty integrovaně. Požadavek učit synteticky se v praxi ukazuje jako velmi obtížný, není dostatek materiálů pro požadovanou integrující výuku ani dost zkušeností.
Cílem je podpořit učitele JMK v dovednostech syntézy vědomostí a integrace přírodních věd, v její aplikaci formou nových metod práce s žáky upřednostňujících vytváření komplexních poznatků s logickými vazbami.
Bude zpracováno:
Šest témat textově a metodicky s využitím přírodovědné syntézy.
Elektronická interaktivní, webová a e-learningová podpora.
Anglická varianta učebního textu se slovníkem odborných výrazů.
Řešitelský tým připraví a realizuje workshopy, kurzy, závěrečnou konferenci pro učitele.
Realizační tým tvoří převážně vysokoškolští učitelé Pedagogické fakulty MU spolu s učiteli partnerských škol.

Publikace

Počet publikací: 47


Předchozí 1 2 3 4 5 Další